Wiggles

Největší fansite web o legendární hře Wiggles

Scriptování ve hře Wiggles část.1

admin Únor - 12 - 2012

Toto tema zakladam pro ty, kdo si chteji nejak hru zjednodusit, nebo naopak ztizit a komu nestaci zakladni cheaty, kde si muzete jenom vyvolat par veci.

Tak abych zacal. Samotna hra je scriptovaci, coz ulehcuje moznost změny spousty nastaveni. Bohuzel spousta veci je tam napsana kromě anglictiny i v nemcine, tudiz kdo ji neumi, tak bez slovniku mozna bude mit drobny problem, ale fakt jen drobny.

Vsechny scripty se nachazi ve slozce „\Wiggles\Data\scripts“ Dal se to tam uz deli po skupinach.

Co vse se tam da menit? Tak vse rozhodne nevim, ale na par zajimavych veci jsem prisel, tak se s nimi rad podelim.

P.S. A nez budete delat nejakou zmenu, hodne radim si zalohovat ten soubor, abyste pripadne nemuseli reinstalovat hru =)

Ti, kdo z vas hrali si urcite vsimli, ze Wiggl se muze zdokonalovat v ruznych oborech az do 100 bodu. Bohuzel ma taky omezenou kapacitu toho, co se muze naucit, a u kazdeho noveho ditete je to o neco vyssi. Prvnich 5 wigglu co budete mit maji strop celkovych zkusennosti 100, coz znamena, ze kdyz bude hodne kopat a sekad drivi a dostane je oba na 50 a 50, tak uz nic jineho se nenauci, ikdyby to delal.

Me osobne se to neliblo, protoze kdyz dokazu svyho wiggla casem omladit, a tudiz muze zit skoro nekonecne dlouho (pocitam ti reinkarnace)… pak, dle me, by se s vekem mel stavat moudrejsim a moudrejsim, a v novem… eh… zivote, by se mohl zajimat o neco jineho, ale aby se mu neztratili minule zkusennosti.

Jak to docilit? Jednoduse tim, ze si zvednu strop ze 100 na neco jineho. Predpokladam, ze 1400 bude akorat. Takze si otevreme soubor „genattribs.tcl“ , ktery najdeme v „\Wiggles\Data\scripts\misc\“. Znazvu nejspise vidime, ze se bude jednat o generovane attributy, tak si na to kouknem bliz.

def_attrib atr_ExpMax 0 2 1

tak z „def_attrib atr_ExpMax“ vidime, ze se bude jednat o maximalni strop vsech zkusennosti. To je ta 100ka o ktere jsem mluvil. Kde ji tu vidim? Mno, nejdrive bych mel asi rici, ze ve Wiggles se vse, co se tyka zkusennosti se asi bere procentualne, protoze 100 bodu je ve scriptech 1, a 50 bodu analogicky 0.5 Takze ted urcite uvidime 100 bodu v cisle 1. Co znamena 2 nevim, ale nejspise 200 a to je nejspise maximalni strop zkusennosti noveho ditete (vzdy deti maji o neco vyssi kapacitu zkusennosti nez rodice, ale myslim ze vice nez 200 jsem to nevidel). Aby to bylo fer, nastavime to vse takto

def_attrib atr_ExpMax 0 14 14

Co se stalo? Kdyz nactete svou ulozenou hru, tak se nestane skoro nic, a vsechno zustane pri starem. Az nove deti budou mit strop misto 100-200 na celych 1400… Hold budou to chodici budouci wunderkindove, co se budou moci naucit vse na maximum.

Proc vlastne jen 1400? to jsem si spocital s tech dalsich promenn. Jen dodam, ze se to tam lisi tim, ze druhy sloupec je maximalni hodnota toho konkretniho oboru, a druhy sloupec tolik, kolik to bude umet od zacatku (pozor, to, co budou umet decka se urcuje nejak jinak, a to zavisi na tom, jak moc dobre v tom byli rodice, zatim jsem ale neprisel kde presne se to meni). Takze, jedna se o:

def_attrib exp_Nahrung 0 1 0 Nahrung // Jidlo
def_attrib exp_Holz 0 1 0 Holz // Drevo
def_attrib exp_Stein 0 1 0 Steine // Kamen
def_attrib exp_Metall 0 1 0 Metalle // Metal
def_attrib exp_Transport 0 1 0 Transport // Stavba a Doprava
def_attrib exp_Energie 0 1 0 Alchemie // Alchymie
def_attrib exp_Service 0 1 0 Service // Sluzby
def_attrib exp_Kampf 0 2 0 Kampfkunst // Valecnicka umeni
def_attrib exp_F_Sword 0 1 0 Schwertkampf // Sermovani
def_attrib exp_F_Twohanded 0 1 0 Zweihandkampf // Obourucni boj
def_attrib exp_F_Defense 0 1 0 Verteidigung // Obrana
def_attrib exp_F_Ballistic 0 1 0 Schusswaffen // Strelne zbrane
def_attrib exp_F_Kungfu 0 1 0 Kungfu // Kung Fu (beze zbrani)

Valecinska umeni vam roste at uz bojujete cim koliv, a vylezt muze az do 200, zbytek jen do 100. Jde o to, ze nektere veci pozadujou od wiggla mit nejakou konkretni uroven toho daneho oboru, a vetsina veci nevyzaduje obor nad 70, pokud se nemylim, tudiz menit maximalni kapacitu skoro nema cenu. Nadruhou stranu, pokud si reknete, ze aby si clovek mohl pouzivat Svetelny mec, tak potrebuje umeni sermovani 150 (a maximum je jen 100) tak to tady budete muset zmenit na 1.5 Ale s tim si uz pohrajte sami

Z dalsich attributu zde jsou
def_attrib atr_Hitpoints 0 1 1 Gesundheit // Zdravi
def_attrib atr_Nutrition 0 1 0.9 Ernдhrung // Nasyceni
def_attrib atr_Alertness 0 1 0.9 Aufmerksamkeit // Pozornost
def_attrib atr_Mood 0 1 0.8 Stimmung // Nalada

Jak vidite, kdyz se vytvori vasich 5 wigglu, kazdy ma ve zdravi, nalade apd strop 100, a ti vlastnosti o neco nizssi, kdyz si date ti stropy napriklad na 2, tak do nej vleze vic jidla, dokaze vice naodpocinout apd, coz neznamena, ze mu muzete zkratit dobu odpocivani, pac Todle meni jen stropy

Nakonec def_attrib atr_Damage 0 1 0 urcuje silu zraneni v boji, kterou vas wiggl muze zpusobit. Dat to na 10 a z kazdeho wiggla bude Heracles

Jeden komentar

  1. johny napsal:

    udělal sem vše podle navodu a nově naroz děti nemají 1400 strop.. co s tím? :)

Komentovat


  • RSS
  • Facebook

Hledat

Oblibene

Návod – Druhý...

Máme něco vynalezeno, další klan vybitý a už se můžeme ...

Návod – Druhý...

Už to je jen kousek od křišťálového světa. Přišel čas ...

Wiggles-ChangeMod verze 1.0

První ze série Modu pro Vás od německých tvůrců. Co ...

Aktivace konzole

Aby fungovaly cheaty musíte aktivovat konzoli následujícím způsobem. Klikněte pravým ...

Návod – Druhý...

Po delším čase jsme opět zpět s dalším dílem návodu. ...